Pols gekneusd, hoe nu verder?

Ik ben ongeveer 4 weken geleden gevallen met het skiken. Toen had ik nog geen last van mijn pols, dit kwam pas na 2 weken. Sinds 2 weken draag ik een brace, om mijn pols rust te geven.
Vandaag ben ik naar het ziekenhuis geweest om foto's te laten maken en het was niet gebroken. Ook loop ik bij de fysio.
Weet iemand nog iets om het wat dragelijker te maken, zonder paracetamol of iets dergelijks.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

geduld, klinkt saai maar is doeltreffend. Je lichaam zorgt voor de genezing, als jij het de tijd geeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Flinke borrel en wat wiet roken. Als dat niet helpt, heb je toch lekker gedronken en gerookt. Bovendien zijn de kleuren dan minder schel.

Zonder gekheid: als je geen chemie in je lijf wilt, kun je ook homeopatische middelen proberen, hier met klachtenwijzer:

http://www.avogel.nl/zoekop/klachten.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
waar slaat die eerste alinea nou op, dat is alleen maar slecht voor het herstel van je lichaam.
dat is erg ga meteen naar de dokter en mischien krijg je een gips men nicht heeft ook zen pols gekneusd en zij heeft een gips en dus meteen naar de dokter en als je die gips al 1 week hebt moet je niet gelijk beginnen met typen en dat soort dingen succes